.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بچه های مردم سیاهی لشکر نمایش آزمون استخدامی دولت شده اند

شمال نيوز: عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه با وجود نامه نگاری ریاست مجلس خود نیز در خصوص مصوبه مهرآفرین و تخلفات آن به دیوان محاسبات نامه نوشته است،گفت: اطلاعات مستندی دارم که آزمون های برگزار شده در قالب استخدام همه نمایش است و بچه های مردم در یک نمایش به عنوان سیاهی لشکر شرکت می کنند یعنی نقش اول کماکان در دست دولت و بچه های خود اعضای نزدیک به دولت و جریان انحرافی است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت در خصوص ادامه اجرای مصوبه مهرآفرین علی رغم تذکرات مجلس مبنی بر غیر قانونی بودن این مصوبه و تاکید ریاست مجلس بر غیر قانونی بودن آن گفت:علی رغم این که آقای دکتر لاریجانی در خصوص مصوبه مهرآفرین به دیوان محاسبات نامه نوشته بود اما من باز هم شخصا به دیوان نامه نوشتم و موارد اختلاف را یادآوری کردم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:در تاریخ۳۰/۹/۱۳۹۱ دولت مصوبه ای را به نام طرح مهرآفرین ارائه داد که این طرح مشمتل بر ۱۰ بند بود که طبق مصوبه مهرآفرین دولت به استانداران سراسر کشور اختیار استخدام ۴۸۰‌هزار تا ۵۰۰‌هزار نفر را داده است و هیئت تطبیق مجلس ۱۶/۱۰/۹۱ ایرادات این طرح را به دولت اعلام کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد: دیوان محاسبات نیز به ادارات تابع مستقل در مرکز استان ها بابت عدم تامین بار مالی این مصوبه و ایجاد تعهد زائد بر اعتبار آن و مغایراتش با مفاد احکام  بند “ک” ماده ۲۲۴ ماده ۲۹ قانون برنامه به استانداران تذکر و این تذکر را  به استانداران ابلاغ کردند.

وی افزود: ایضا ۲۵/۱۰/۹۱ مغایرت با قانون بودن این مصوبه توسط دیوان محاسبات به رییس جمهور ابلاغ شد. تبصره ۴  قانون نحوه اجرای اصول ۸۵ و ۱۳۸ قانون اساسی  مسئولیت های رییس مجلس را با صراحت مشخص کرده و تاکید کرده است که چنانچه ظرف یک هفته از وصول اعلام نظر رییس مجلس نسبت به اصلاح یا لغو محتوای مورد ایراد توسط دولت اقدام نشود، پس از پایان مدت مذکور مصوبه مورد ایراد ملغی الاثر است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه معاونت حقوقی امور مجلس  و استان های معاونت توسعه به شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای حقوقی و کارکنان دولت می رود برای دیوان محاسبات شکایت می کند و به صرف این که من شکایت کرده ام در بخشنامه ۲۱/۱۰/۹۱ اجرای فوری و دقیق این طرح را از همه مدیران می خواهد و یک اصلاح ظاهری انجام داده و بعد از بررسی و تطبیق در تاریخ ۲۰/۱۲/۹۲ دوباره مجددا ابلاغ می کند.

مصوبه مهرآفرین از ابتدای کار برنامه ریزی دولت برای در دست گرفتن بدنه وزارتخانه ها و ادارات بود

جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص تصریح کرد: این کار خلاف بوده ضمن این که دولت در پایاین عمر اداری خود  یک کار صرفا تبلیغاتی انجام می داده و در پی القای این مسئله بوده است که جوان ها من در فکر شما هستم. در صورتی که سوالی که وجود داشت این بود که تا به حال چرا این کار انجام نشده است؟

وی در این خصوص تاکید کرد: اهداف دولت دهم از اجرای این طرح شاید ابتدا به طور واضح روشن نشده بود اما امروز با مستنداتی که در دست است کاملا روشن است که دولت دهم با سناریو نویسی در حال اجرای یک برنامه کلان برای در دست داشتن بدنه وزارتخانه ها و ادارات است.

اشتیاق دولت دهم برای اجرای مصوبه ای خلاف قوانین بالا دستی

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص ابعاد مختلف این مصوبه گفت:به محض اینکه مصوبه ” مهرآفرین” به دست مجلس رسید، برای ما روشن شد که این مصوبه با قوانین بالادستی منطبق نیست و با بسیاری از مواد قانون برنامه پنجم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشور مطابقت ندارد.

وی ادامه داد:هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین در جلسه ۱۳ دی ماه سال ۹۱ به این نتیجه رسید که این مصوبه در بیش از ۵۷ مورد دارای ایراد است که رئیس مجلس هم این مغایرت ها را در ۲۵ دی ماه به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

این نماینده مجلس هم چنین تصریح کرد: در طی این مدت نیز دیوان محاسبات بارها  تذکر داده است که به این دلیل که این مصوبه تعهد مازاد بر اعتبار ایجاد می کند، خلاف قانون است و استانداران مجری این قانون مجرم هستند.

حق مردم زیر پای مصوبه مهرآفرین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که مصوبه مهرآفرین بسیار سریع و بدون بررسی کارشناسی  تصویب شد گفت:دولت بدون توجه به مصالح کشور تصمیم به استخدام بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر را در ابتدای این طرح گرفت .

وی با بیان این که این مصوبه به هر رفتار خلاف قانونی آغشته و خالی از مهر است، افزود: این استخدام ها در حقیقت حق مردم و فرزندان آنها است که در قالب مصوبه مهرآفرین در حال پایمال شدن است.

نقش اول و برنده مصوبه مهرآفرین در دست جریان انحرافی و اولاد آنها است

 جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص اظهارات پیشین خود مبنی بر استخدام فرزندان افراد و اعضای جریان انحرافی در قالب اجرای مصوبه مهرآفرین گفت: حرف هایی که من در روزهای گذشته در خصوص مصوبه مهرآفرین زدم به جد و به دور از عصبانیت مطرح کردم و اطلاعات واثق و مستندی دارم که آزمون های برگزار شد در قالب استخدام همه نمایش است و بچه های مردم در یک نمایش به عنوان سیاهی لشکر شرکت می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس  با انتقاد از این رویکرد دولت دهم در تصویب مصوبه و اجرای ان تاکید کرد: نتیجه همان است که از قبل تعیین شده بود و این آزمون استخدامی تنها بخشی از نمایش  است که دولت دهم برای عوام فریبی و رسیدن به نیات خود طراحی کرده است.

وی ادامه داد: یعنی نقش اول کماکان در دست دولت و بچه های خود اعضای نزدیک به دولت و جریان انحرافی است. نتیجه آزمون های مهرآفرین از قبل تعیین شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی هم چنین تصریح کرد: من اطلاعات کاملی بر اساس مستندات دارم و اسامی را هم در اختیار دارم که داماد یک فرماندار و فرزند یک مدیر کل و فرزند یک فرماندار و صدها مورد مشابه این ها در حال استخدام هستند.

وی افزود:چرا باید بچه های قشر کارگر که بدون هیچ پارتی با هزاران زحمت درس خوانده اند و امروز دکتر و مهندس و وکیل هستند بیکار بمانند و در مقابل بچه های آقایان با رانت وارد ادارات و وزارتخانه ها شوند؟یک جنایت در حال وقوع است.

جعفرزاده ایمن آبادی با انتقاد از شعارخالی بی عمل دولت دهم بیان کرد: دولت عدالت محور با همه شعارهای پوچ خود در حال استخدام فرزندان خود است.

پیگیری قضایی برای همکاران با دولت برای اجرای این طرح

وی در این خصوص ادامه داد: هم‌اکنون اتفاقی که افتاده این است که با وجود آنچه مجلس شورای اسلامی مطابق قانون اساسی ناظر بر مصوبات و عملکرد دولت است و به دولت هم ابلاغ کرده اجرای این طرح خلاف قانون است اما متاسفانه آقای رئیس‌جمهور آن را به استانداران برای اجرا ابلاغ کرد.

وی تاکید کرد:آنچه در قالب مصوبه مهرآفرین در حال اجرا است یک کار کاملا خلاف قانون با نیت سیاسی و تبلیغاتی است بوده و تذکر و پیگیری مجلس در این خصوص ادامه دارد .

  عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در خاتمه گفت: استانداران باید دقت کنند که هرکس در اجرای این کار با دولت همکاری کند، به دادسرای کارکنان معرفی می شود./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 29 تير 1392
خدا پدر شمارو بیامرزد حداقل یکی تو یه رسانه گفت که همه ازمونا کشکه من شرکت کردم قبول نشدم ولی دو تا برادر که جمع سوادشون دیپلم نمیشد باهم تو ازمون قبول شدن چون باباشون معاون همون ادتره بود . جل الخالق معجزه رو میبینی . خدا به داد این جوونای بدبخت برسه که با ذوق و شوق میرن ازمون استخدامی.
رجب 29 تير 1392
بنده هم با كلي مشقت 20000 تومان تهيه كردم تا از اين بيكاري در بيام متاسفانه ازمون برق نمره منفي نداشت تا به حال چنين ازموني نداشتيم اين خود نشان دهنده بالا بودن تخلف در ازمون است
من 29 تير 1392
خدارا شکر کسی پیدا شد و لب به سخن گشود.........
نا شناس 9 شهريور 1392
مهندس جعفرزاده عزیز اینهمه از بستگان شما الان تو دستگاههای مختلف تشریف دارند خدا وکیلی در ازمونهای استخدامی شرکت کردند؟خدا گواهه نیاز باشه میتونیم یه فهرست کامل رو تقدیم کنیم شاما نام و نام خانوادگی و محل استخدامشون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.